تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


فنی و حرفه ای

بزرگترين سازنده ماشين‌آلات توليد قارچ اروپا برای همكاری با ايرانی‌ها اعلام آمادگی كرد

 7/11/90 

 

 

بزرگترين شركت سازنده ماشين‌آلات توليد كمپوست و قارچ اروپا تمايل خود را براي ارائه مشاوره به طرح جامع بزرگترين واحد توليد و فرآوری قارچ خاورميانه در سپيدرود گيلان اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراكی، در جلسه‌اي كه چهارشنبه هفته گذشته در محل معاونت باغبانی وزارت جهاد كشاورزی با حضور سرپرست و كارشناس دفتر امور گل و گياهان زينتی، دارويی و قارچ‌های خوراكی اين وزارتخانه، اعضای انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراكی و همچنين نمايندگان شركت كريستين گروپ و پارس سيلوان برگزار شد، گزارش مفصلی از آخرين دستاوردهاي توليد كمپوست و قارچ ارائه شد و مورد توجه قرار گرفت.

همچنين در اين جلسه، زمينه همكاري شركت كريستين گروپ به عنوان بزرگترين سازنده ماشين‌آلات توليد كمپوست و قارچ اروپا با واحدهاي توليد قارچ ايران براي ارتقاء سطح فناوری و ساخت ماشين‌آلات فراهم شد.

بر اساس اين گزارش، همكاری اين شركت به عنوان مجري و سرمايه‌گذار در اجراي پروژه بزرگترين واحد توليد و فرآوری قارچ خاورميانه در زمينی به وسعت 100 هكتار در سپيدرود گيلان بررسی و طرف خارجي تمايل خود را براي ارائه مشاوره در اين طرح جامع اعلام كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امیر شهبازی | تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:فنی و حرفه ای, | موضوع: <-PostCategory-> |