تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


پورسرخ(بازیگر سینما و تلویزیون) هم به عضویت سازمان درآمد

پورسرخ هم به عضویت سازمان درآمد

دکتر پوریا پورسرخ که دوره تحصیلات تکمیلی خود را در رشته فیزیولوژی گیاهی به پایان رسانده است، به جمع 25 هزار نفره متخصصین کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران پیوست.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، همه کسانی که با نام پوریا پورسرخ آشنایی دارند ایشان را به عنوان هنرمند جوانی می شناسند که با فعالیت‌های هنری مختلف به خصوص در عرصه سینما و تلویزیون چهره محبوب و دوست داشتنی ای از خود به جا گذاشته است، اما وی هم دانش آموختگان بخش کشاورزی در رشته فیزیولوژی گیاهی است.

 

دکتر پوریا پورسرخ شنبه 10 تیر 91 مهر مهندسی و سربرگ مورد تأیید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خود را از شاهرخ رمضان نژاد رییس سازمان استان دریافت و در نشستی دوستانه با اهداف و رسالت‌ها و سیاست‌های سازمان در زمینه مهندسی سازی فعالیت های اساسی بخش و اهمیت تولید و عرضه محصول سالم آشنا گردید.

 

تأثیر مستقیم و غیرمستقیم هنرهای مختلف از جمله هنر سینما در توسعه بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به ویژه در جنبه های فرهنگ سازی نیاز جامعه به تولید مهندسی از جمله زمینه هایی بود که در این نشست صمیمی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

دکتر پورسرخ آمادگی و علاقمندی خود را برای بهره گیری از فرصت‌هایی که از طریق هنر بتواند به تحقق اهداف عالی سازمان در جهت بهینه سازی تلاش‌های موثر در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بیانجامد اعلام نمود. روابط عمومی سازمان استان ضمن آرزوی موفقیت برای این عضو جدید و همه دانش آموختگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی امیدوار است این فرصت پیش رو نتایج مثبتی را برای القاء فرهنگ مهندسی سازی تولید فراهم آورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امیر شهبازی | تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |