تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


موتورهای جستجو برای مطالب کشاورزی

 

از طریق این 2 موتور جستجوگر می تونین مقالات و پاور پوینت هایی در زمینه های مختلف علمی رو بگیرین......

 

 

اطلاعات کسب شده از این سایت دارای اعتبار بالایی است و چون که این موتور کاوش مربوط به سازمان کشاورزی  و خوار بار جهانی می باشد. در این سایت می توانید اطلاعاتی در مورد انواع رشته های کشاورزی  از قبیل تولیدات دامی، گیاهپزشکی، ترویج و آموزش فراوری محصولات و ...کسب کنید. این موتور کاوش دارای جستجوگر پیشرفته(advanced search) می باشد و به کمک آن اسناد و مدارک، صفحات وب، عکس ها و نشریات را دریافت خواهیم کرد.
در این سایت اطلاعاتی از قبیل آمار و ارقام،تصاویر، سایتهای برترکشاورزی، در مورد موضوعات کشاورزی از قبیل: خاکشناسی، ترویج و آموزش، جنگلبانی، محصولات کشاورزی، پرورش زنبور عسل و... اطلاعاتی به دست خواهید آورد.
این موتور کاوش اطلاعاتی در مورد صنعت کشاورزی در مورد صنعت کشاورزی، اثر به کارگیری صنعت در کشاورزی و نتایج تحقیقات کشاورزی، نشریات کشاورزی را از سایتهای معتبردیگر به دست می آورد. همچنین این سایت بزرگترین لیست از سایتهایی در مورد صنعت فرآوری و تولید محصولات کشاورزی را در خود دارد.
این سایت یکی از بهترین موتورهای کاوش در مورد تک تک محصولات کشاورزی می باشد که با وارد کردن کلید واژه جستجوی خود را انجام می دهد.
این موتور کاوش  اطلاعاتی در مورد تولید و برداشت محصولات کشاورزی، آخرین قیمت های جهانی محصولات کشاورزی و همچنین تجارت کشاورزی به ما می دهد. همچنین در بخش on line book stor کتابهای جدید چاپ شده در کشاورزی  را دیده و قادر به خرید آنها خواهیم بود.
این سایت اطلاعات کاملی از قیمت محصولات کشاورزی  و لیست کاملی از سایتها و E-mailهای مربوط به کشاورزی را به ما می دهد.
این موتور کاوش به هنگام جستجو665964 سایت کشاورزی را در دامنه کاوش خود قرار می دهد و به دو زبان انگلیسی و فرانسوی قابل دریافت می باشد.
در این سایت اطلاعاتی در مورد بخشهای مختلف کشاورزی از قبیل انواع میوه ها،گیاهان ، سبزیجات، صنعت، انتشارات،کمپانی های تولید، خرید و فروش، صادرات و واردات و ... اطلاعات جامعی بدست خواهیم آورد.
این موتور کاوش، اطلاعاتی در مورد منابع طبیعی، تغذیه و بیوتکنولوژی در کشاورزی را به ما می دهد. همچنین این سایت دارای جستجوگر پیشرفته می باشد.
با استفاده از موتور کاوش این سایت میتوانیم با مراجعه به کتابخانه ها و تحقیقات کشاورزی دانشگاه  کنتاکی دست یابیم،.
این سایت در مورد خدمات، سرویسهای کشاورزی میباشد و اطلاعات کاملی از سازمانها، انتشارات و تحقیقات را به ما می دهد.
از طریق این سایت میتوان اطلاعاتی از سایتهای دیگر، کتابها ، کنفرانسهای کشاورزی در مورد موضوعاتی از قبیل کشت آبی، باغبانی، آموزش و تحقیقات، کشاورزی ارگانیک، گالری عکس های کشاورزی بدست می آورد
این سایت دارای بخشهای مختلف همانند گفتگو، عکس های کشاورزی، اشتراک نشریات ، اخبار کشاورزی و موتور کاوش با قابلیت انتخابی نوع کاوش می باشد.
در این سایت میتوان موضوعاتی از قبیل تجارت کشاورزی، منابع طبیعی، آموزش کشاورزی،web های کشاورزی و... راجستجو نمود..
این سایت اطلاعاتی از قبیل آموزش کشاورزی، منابع آب، آب و هوا، آلودگی ،جنگلداری ،توسعه کشاورزی و نشریات کشاورزی اطلاعات لازم را به ما ارائه می دهد.
nal مخفف کلمه national agricultur library  است که با استفاده از موتو رکاوش آن می توانیم در مورد موضوعات کشاورزی به صورت تخصصی اطلاعات لازم را از این کتابخانه الکترونیکی معتبر کسب کنیم. موتور کاوش این سایت به صورت جستجوی معمولی وجستجوی پیشرفته و بر حسب کلید واژه می باشد.
این سایت قابلیت ارائه اطلاعات کامل و جامعی از قبیل شرایط اقلیمی، خاک مناسب ، بافت خاک، PH ، گیاهان خاص ، جنس ها و گونه های مختلف و...2124 گیاه را دارا می باشد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امیر شهبازی | تاريخ: سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |