تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


تار نمای تخصصی علوم گیاهی فنی و حرفه ای میانه


آغاز انتخاب رشته آزمون دکترا

آغاز انتخاب رشته آزمون دکترا از امروز
آغاز
انتخاب رشته آزمون دکترا از امروز

 

به گزارش فارس، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکترای نیمه‌متمرکز باید از امروز پنج‌شنبه 4 خرداد 91 تا ساعت 24 روز یکشنبه 7خرداد 91 نسبت به انتخاب و درج کد رشته محل‌های انتخابی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

انتخاب کد رشته محل‌های داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید براساس اولویت بندی و متناسب با رتبه اعلام شده صورت پذیرد، زیرا پس از اعلام فهرست داوطلبان برای شرکت در مصاحبه امکان معرفی داوطلبی که قبلاً معرفی نشده یا معرفی و تغییر کدرشته محل‌های داوطلبانی که معرفی شده‌اند حتی درصورت داشتن نمره علمی لازم در مقایسه با سایر داوطلبان معرفی شده به اولویت‌های بعدی امکانپذیر نیست.

با توجه به اینکه پذیرش نهایی براساس نمره علمی، مصاحبه و نتیجه بررسی صلاحیت‌های عمومی صورت است لذا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که پس از انتخاب رشته برای مصاحبه در کدرشته محل یا رشته محل‌های مربوط معرفی می‌شوند باید برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی نسبت به واریز مبلغ 170 هزار ریال از طریق پرداخت الکترونیک در سایت سازمان سنجش آموزش کشور عمل کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی مندرج در سایت اطلاع رسانی این سازمان اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال و کد رهگیری مربوط را دریافت کنند. بدیهی است داوطلبانی که در این زمینه اقدام نکنند در مرحله گزینش نهایی حذف خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت21:21---13 خرداد 1391
با توکل به خدا انتخاب رشته کردم ممنون

mohsen
ساعت22:31---5 خرداد 1391
salm baraye entekhab reshte moshavere khub mishnasin shoma ham entekhab reshte mikonin
با عرض سلام نه دوست عزیز من انتخاب رشته نمیکنم شما میتوانید به موسسات اموزشی جهت انتخاب بهترین انتخاب مراجعه نمایید .موسساتی مثل ماهان و سنجش و دانش این کار را انجام میدهند. موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امیر شهبازی | تاريخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:آغاز انتخاب رشته آزمون دکترا از امروز, | موضوع: <-PostCategory-> |